Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

Jul 31, 2012

Lydia + Eric pre-wedding

呢一次嘅 pre-wedding 係我影咁多次最驚險嘅。
本身 Lydia 同 Eric 搵我影相時,我聽到佢地話有興趣去海邊影我已經心感興奮。但當聽多啲詳情之後,原來係玩滑浪風帆,簡直係一次挑戰,真係又緊張又興奮。
當日最驚險莫過於要影佢地揚帆出海,我坐嘅小橡皮艇真係比我想像中小。一個浪埋嚟真係可以反咁滯。好彩最後都有驚無險,影咗一個好特別我又好鍾意嘅 pre-wedding.

Brian's favorite
今次最特別之處係佢地真係識玩,所以啲動作真係超靚超動感!



今次嘅拍攝唔駛周圍走,全部都喺長沙呢個靚海灘搞掂晒。











第一 part 出去玩帆船先!







再換婚紗





















雖然影咗半日,但係仲攰過影全日。
多謝 Kimmi 幫手化妝同 Ryan 協助!
希望你地鍾意!
八月尾你地 wedding 再見!

2 comments:

Unknown said...

真係好多謝Brian,Ryan同Kimmi幫手影咗輯咁靚既Pre-wedding.風浪中都要你出艇仔,差啲整濕你啲器材,不過啲相既效果真係好好,我哋個個朋友都話好靚好特別.

而家都好期待big day嗰日,到時見啦!

Unknown said...

一路都好想喺度衷心多謝Brian豁出去幫我地影呢輯相!其實你先至係呢個pre-wedding最核心嘅人物,無左你根本唔會成事。我問過好幾個人幫我地影,你係唯一一個,會咁勇去接受我地咁天馬行空而又唔化算嘅order。仲要無額外收費,一直相信我地嘅安排,真係令我地好感動。由你一開始show interest問我地details,我就知你係我地要搵嘅人!
其實真係唔好意思,我地都估唔到架橡皮艇仔咁rock。見到你搵命(成副架生)搏咁,捱哂出艇影,一開船又企唔穩跌低,我仲驚過自已跌落水!^_^ 記得出艇時,大家用垃圾膠袋笠住啲器材,四五隻手封住個口,再一個大浪冚埋黎,然後個個濕哂,個下真係好難忘!好在啲器材力保不失。
仲有好surprise 你可以用普通嘅一棵樹、一個貝殼、一個locker、一杯可樂等等影到咁sweet咁自然嘅相,我地好鐘意呀~ 早知前幾輯都搵你影啦~
呢個除左係一輯好靚嘅婚紗相,仲係我地兩個好難忘嘅回憶,以後攞返出黎睇都一定會笑一餐!另外仲要多謝化妝師Kimmi,助手Ryan,場地浪高長岸同埋天公造美啦~係每一個有心人加小幸運夾夾埋埋先影到呢輯相!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails