Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

May 14, 2010

Sze and Shun pre-wedding

好喜歡跟很喜歡影相的新人拍照.


Brian's favorite moment
香港這個人煙稠密的大城市, 找戶外靚景不易, 但城市靚景郤不難找. 像上面這相片就是在中環的電車站. 雖說是同一個電車站, 但車站的廣告很快便更新, 每次都可以找到新的影法. 十分有趣.



阿詩應該係經 ESDlife 的姊妹介紹而找到我的. 我認識的阿詩是很喜歡影相的新娘. 還記得多初約影相時因天氣問題而改了兩三次期, 真是不好意思. 但多次改期也未減阿詩影相的熱誠.當天拍攝時亦精神奕奕. 氣溫很高仍然落力跟我意見擺 pose. 我都登他們辛苦呢.


先到廸欣湖




再到赤柱, 新郎阿信細個住過嘅地方.


再到中環







這婚紗照都拍了好一段日子了, 他們亦剛剛完成了他們的婚禮.
我亦好高興再跟他們拍照, 先送上 preview.


希望他們會喜歡啦.

4 comments:

Christy said...

很喜歡PRADA那張剪影相, 好有FEEL~新人的輪廓清晰可見

Anonymous said...

BRIAN, 好開心搵到你幫我拍pre-wedding photo 及婚禮當日既相呀, 我同老公都好鐘意. 好多謝你咁落力咁用心去幫我地影咁多靚相...我覺得你好有heart呀, 因為用心去幫我地影.......真係好過好多大公司既攝影師呀 !!!

最後好期待你幫我影婚禮當日既照片 ^^

Brian Yip said...

@Christy yeah. 我都覺得好有 feel.

@Sze 我都多謝你支持我咁多次! Thanks you ah!

Addie said...

Thanks for thhis blog post

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails