Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

May 18, 2010

Zoe and J pre-wedding

影婚紗相真係一件好開心嘅事.
因為新人搵得你影, 某程度係覺得你 d 相合佢地 style. 如果新人又係玩得之人乜都肯試, 基本上你叫佢地做乜佢地都會盡量配合. 好多時有好多新 idea 係新人同攝影師都估唔到嘅. 我亦好 enjoy 同唔同新人有唔同嘅火花出到嚟.


Brian's favorite moment
一般新人唔係專業 model, 對擺 pose 一開始其實都唔係咁熟, 影相會較生硬. 所以我一向都會叫佢地幻想下唔同嘅情景, 當自己代入當時嘅情景時, 神情會自然流露出嚟. 我自己好鍾意呢張 "空中新人". 神情流露得十分好, 頭紗又飄得靚. 70-200mm 做出來的視覺壓迫咁很強烈.




Zoe 同 阿 J 係 阿詩介紹的. 呢對新人好多諗頭, 充滿活力, 當日亦都亦得好開心.

先去鐵路博物館, 我覺得呢度真係幾靚, 可惜家陣已經唔係咁影得婚相. 希望當局可以開番俾人影相.








Texture overlay 有時真係可以加唔少感覺...




再去大埔海濱公園.





我覺得呢排"登"影出嚟幾靚.


再去赤柱.
有眼鏡就可以玩玩 "情到濃時".... 哈哈.




再去中環...











多謝化妝嘅 Wickey 同 Assistant Marchy.
希望佢地鍾意 d 相啦同埋冇冷親啦. 睇下下面 crew 著咁多衫就知嗰日都凍凍地. ^^

5 comments:

Unknown said...

好得呀

Christy said...

色彩很繽紛! 感覺很sweet!

Brian Yip said...

Thanks. ^^

Zoe said...

Bryan 多謝你呀~幫我同阿J 影左一輯咁靚既相~d相我地真係好鬼鍾意呀! 好多都做到我地想要既野~最緊要係大家真係玩得開心~個日真係好鬼凍呀...雖然話女仔愛靚唔愛命...但我都有d頂唔順架...真係頂硬上~~~不過最後見到咁靚既相~咩都值返哂~多謝你既專業同埋又肯配合我地既多多要求^^

Brian Yip said...

^^. Thanks Zoe!
我嗰日都同你地玩得好開心.
好多謝你同 J 落力嘅"演出".
HAHA!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails