Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

Aug 16, 2010

Cheryl and Joe wedding - same day edit

今次 post 嘅係我 video partner Anthony 整嘅一段 Same day edit (朝拍晚播).
由於係 partner 嘅關係, 我地整嘅片係會有 video + 我影嘅 snapshots 喺入面. 希望可以攞到兩者嘅優點, 又可以互補不足咁. video 嘅好處就係可以 capture 到多 d live 嘅氣氛同一 d 連續嘅情況, 而相嘅好處就係有好 d 嘅 color 同景深去捕捉人物嘅 emotion 環境咁.

而我地亦都諗咗加咗其他 idea 入去條片度, 好似 interview, intro 同 outro screen 咁. 希望可以令條片更加生動同 personalize. 另到睇片嘅新人同 guest 都有更加深刻嘅感覺.






由於段片唔係咁 standard, 所以好多時候我地都要同 d 被拍者有好多互動嘅情況. 唔同嘅被拍者又有唔同嘅反應, 有 d 可能驚得滯唔識講野啦, 有 d又可能講好多心底話變相唔係咁適合剪入去一段 4-5 分鐘嘅片咁. 所以拍攝時都有一定難度. 正因為有好多變化, 所以我地相信每一次都好多位去變而令到條片更好.

未來我地都會用更多精神去 explore 下點可以做得更 creative 一 d. ^^


諗番新郎哥阿 joe, 由於佢唔係咁識中文嘅關係, 所以嗰日都好多"蝦 look"野.  但每次"蝦 look"都令新娘 Cheryl 笑得好甜, 希望佢地兩個喜歡我地幫佢地做嘅 video 同相啦.

遲 d 再 post 番 d snapshots.
多謝嗰日幫手嘅 志強, Anthony 同 Ryan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails