Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

Aug 17, 2010

Shinnie and Ronald pre-wedding

炎炎夏日, 令我諗番起上年的一個 pre-wedding shooting.
Shinnie 喺 Jessica 婚禮上搵我幫佢影婚紗相. 最特別的一個地方係會去一個唔係咁多人會去嘅地方 - 海洋公園.


Brian's favorite moment
去到一個新嘅地方拍攝, 其實周圍都係靈感. 我地亦周圍去唔同嘅景點影. 工作人員仲問我地駛唔駛封場添, 哈哈!






點解會咁記得呢次 shooting 呢?
因為嗰日都係幾熱下, 而且上山落山咁都真係幾辛苦. 唔怪之得 Shinnie 話佢地影完第二日要走去按摩一下先得...


摩天輪的日與夜應該有好唔同嘅感覺...



Ocean Park 係 Shinnie 同 Ronald 相識嘅地方, 番嚟呢度應該別有一番味道吧!





之後我地過咗赤柱再影.









夜晚去咗 1881 同西九龍.







希望佢地鍾意輯相啦. 
多謝化妝嘅 Wickey 同 lighting 嘅 Marchy.
(P.S. 遲 d 會見到佢地嘅婚照架...)

6 comments:

Ricky said...

我想問去海洋公園影相, 使唔使要book場呀?

Brian Yip said...

嗰次係有 staff 帶我地入去嘅.

Ricky said...

你識人嘛, 我係驚海洋公園唔俾我地影相, 要買佢地個package.....

Brian Yip said...

呢層你要問番 ocean park 啦.
我都唔識人.

Ricky said...

咁你點可以入去影相架?

Brian Yip said...

新娘識人...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails