Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Cherry and Raymond Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4 Slideshow Image 4
/* */

Apr 15, 2010

Kung and Wallace wedding

系花配系草, 很登對的一對新人.

新娘子阿龑及新郎哥 Wallace 是他們大學時代中的系花系草 (我相信中學時代也是吧! ^^). 如今看見他們俊男配美女, 相信大家都會送上祝福給他們.

這個婚禮已經拍了好一段日子了, 我還記得新娘子在台上感謝父母的一刻, 很感動. 雖然現在的我已經參與了不少婚禮, 但到這些感人位置我仍不禁"眼濕濕". ^^

Brian's favorite moment
晚宴前我們到了海傍拍照, 維港景色非常醉人.






唇印為證!


這花球真的很漂亮



新娘子準備註冊, 心情很緊張呢. 姊妹為她補補妝, 非常細心.



很喜歡上面兩張. 很有古今對照的感覺.





辛苦這位 "人型袋架" ^^

同場的還有很有名氣的小寶, 學到了不少東西. ^^

2 comments:

Unknown said...

真係多謝Brian~ 你將我地既大日子每一個細節都捕捉在你既鏡頭內.
每次我地睇返D相, 都覺得好正, 好浪漫同好感動~ 令甜蜜婚禮一直延續, 成為我地美好的回憶~~

Brian Yip said...

You're welcome. I was happy to take pictures in your wedding too.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails